03 mars 2012

Grønne VAFFLER anyone?

Jeg og prinsessa gikk bananas på kjøkkenet her om dagen, og mammadamen måtte bare fram med kameraet for å forevige hærligheta. GRØNNE VAFFLER. Nåh, tenker du kansje. Var det noe godt da. Jadda, smakte akkurat som de pleier de. Jeg bruker glutenfri vaffelblanding fra (toro tror jeg det er), rett og slett fordi jeg ikke helt har fått dreisen på å lage glutenfrie melblandinger selv enda - men jeg kommer nok dit en dag. Og så hadde vi først en dæsj grønn konditorfarge oppi røra, men det skjedde lissom ikke noe. Så vi tok en dæsj BLÅ konditorfarge oppi (kjøpt i sverige, men tror jernia her også), og da ble det æksjn kan man si....For GUL VAFFELRØRE + BLÅ KONDITORFARGE = SKIKKELIG GRØNNE VAFFLER.

Så, hvis du vil glede avleggeren med morsomme vaffler en dag, så har du oppskriften her. Funker sikkert finfint på hjemmelaget røre og pannekaker også.


OBS! Bildene skal ikke kopieres eller benyttes under noen omstendigheter uten tillatelse fra Fotografen. © Ann Sissel Holthe // All images are copyrighted and can not be used in any way without the permission of the owner. Copyright © Ann Sissel Holthe All rights reserved.

1 fortryllende kommentarer:

vår lille verden sa...

HIHI for en morsom vri!:))
flott lørdag til deg..
klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...